Contact Center Management

sinds 15-2-2024 07:02:51


prijs: € 23,80
Locatie : Rotterdam  (Zuid-Holland)
Website : Bezoek website

Kenmerken

Beschrijving

Titel: Contact Center Management Auteur: Jan Smets ISBN: 9789401433532 Conditie: AsNew Call centers, niet langer het lelijke eendje van het bedrijf Hoe creëren contact centers waarde voor zowel bedrijf als klant? Betekenen sociale media het einde van het contact center? Hoe maken we komaf met het negatieve imago? In België werken zo'n 100.000 mensen in een contact center. Daarmee is het belang ervan voor sales, marketing of customer service niet te negeren. Toch wil het hardnekkige cliché nog steeds dat klanten helemaal niet houden van die onpersoonlijke contact centers. Maar kloppen de stereotypes wel? Contact Center Management gaat de strijd aan met de Calimero-reflex van de sector. Weg van holle theorie of politiek correcte slogans toont het boek hoe je met een contact center écht waarde creëert, zowel voor je klant als voor je bedrijf.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie

Kenmerken: Kopen in Rotterdam


Klik hier en bezoek de website voor meer informatie
Advertentienummer: 115401114 Meld aan Aanbodpagina